Monday 16 May 2011

dream come true

Assalamualaikum...
 selamat bertemu dalam blog..
selama ni banyak kengkawan sekolah yang kenal saya dengan panggilan KEDA tapi sekarang saya lebih suka or senang jika kengkawan panggil saya ZAHIDA.
Sebenarnya kali ini saya nak kongsi dengan kawan-kawan tentang pengalaman saya bersama Hai-O
Mungkin ramai dah pernah dengar pasal Hai-O,Bio-Aura,Premium Beautiful...ada juga bila dah sebut Hai-O mula pusing kepala ke arah lain....hehehe saya pun xsalahkan u all coz saya pun macam tu dulu...heehehehe
Kisah bermula bila my roommate ajak teman keluar minum ngan kawan dia but dia rahsiakan siapa...puas juga la tanya dia hehehe...last2 kat kedai makan baru tau bila ada 3 orang insan buka crite pada saya....banyak la janji2 klu masuk Hai-O ni...so saya buka wallet n kuarkan hampir setengah dari kad membership MLM yg saya dah masuk....agak terkejut gak la diorg hehehe...tapi ada sorang ni memang hati kering juga la...dia bagi lagi harapan dengan Hai-O...terbuka la juga hati nak cuba...walau dah banyak kali terkena....

ini lah orang yang bertanggungjawab merealisasikan impian dan mimpi saya menjadi kenyataan....jejaka idaman malaya DDM Said Saiful...banyak bg dorongan n motivasi dikala saya di uji dalam berbisnez ni...

Sekarang ni banyak perubahan terhadap diri saya...dulu xberani nak berfesyen coz banyak tayar2 spare...sekarang ni dah lain...dulu macam kayu balak sekarang dah ada cutting...hehehe...
Yang paling penting disini saya nak kongsi ialah tahap kesihatan saya...itu yang paling penting bagi saya coz bila badan sihat semua xjadi masalah...Dari kecil memang saya dah dicop...muka orang sakit...coz selalu masuk hospital,selalu pengsan,n kebanyakkan penyakit genetik mesti ada pada saya...bukan nak mengeluh coz semua tahu 'setiap kesakitan itu penghapus dosa' tapi kalau penyakit itu membatasi segala keinginan kita dan menghalang kita dari melakukan xtvt yang kita suka macam mana...mesti kita rasa banyak kekurangan. Betul x??!!!
Banyak pula celoteh rasanya cukup dulu sampai sini...nanti saya sambung lagi apa penyakit yang dah dirawat oleh PREMIUM BUAETIFUL....adioss

No comments:

Post a Comment